Kangaroo Island en The Great Ocean Road

28 oktober 2008 - Adelaide, Australië

Piepeloe....
een beetje dom, maar een paar uurtjes nadat ik mn laatste berichtje heb gepost, zijn mn plannen nogal drastisch gewijzigd... De road trip is geeindigt in Adelaide voor ons, Christophe (de gast met de auto), gaat alleen verder... Spijtig, maar wss het beste zo...

Robin is vandaag vertrokken naar Brisbane, en ik heb beslist om met een groep naar de Kangaroo Islands te gaan. We vetrekken morgen (woensdag ochtend om 06u15... wooeee, zo vroeg). Het is naar het schijnt een prachtig eiland, vol dieren en mooie uitzichten. De tour is 3 dagen, 2 nachten. En met diezelfde organisatie (www.groovygrape.com.au) vertrek ik zaterdag ochtend naar Melbourne, via de Great Ocean Road. Ook 3 dagen en 2 nachten...

En in Melbourne zien we dan wel weer verder... er zitten heel wat mensen die ik daarvoor heb leren kennen, dus dat wordt een blij weerzien :-).... en mss ga ik wel even werken daar, we`ll see.

Voila, nu weten jullie weer allemaal in`t kort wat er op mn programma staat.
See ya. xxx

1 Reactie

  1. Toby down under:
    29 oktober 2008
    leuk leuk, en zo kom je ook overal natuurlijk
    wij beginnen stilaan aan onze kusttrip zuidwaarts, maar ook bij ons is de groepssamenstelling nog twijfelachtig

    Enjoy,
    Toby